25/10/2012
În luna octombrie, The Industry a fost prezent la Cannes, la MIPCOM, cel mai mare târg de formate de entertainment din Europa. În numărul 14 al revistei, care are pe coperta vorbele lui Mark Burnett, „Urăsc cuvântul Reality”, Iulian Comănescu prezintă cele mai importante noutăți din acest an: ficționalizarea genului reality show, fuziunea dintre televiziune si digital dar și despre Turkish Invasion, răspândirea telenovelelor turcești în lumea arabă și Balcani.
Gun Ayuz de la C21 Media scrie un comentariu despre viitorul prime-time-ului în televiziunile comerciale. Ana-Maria Caia a testat Angry Birds și a stat de vorba cu un psiholog pentru a afla care sunt motivele popularității uriașe de care se bucură acest joc la nivel mondial. Victor Ilie s-a zgâlțăit la un eveniment off-road, inițiat de Discovery, iar Ștefan Mako a fost prezent la o mulțime de conferințe de presă, pentru a afla dacă, in ziua de astăzi, mai au vreo utilitate. Tot pentru acest numar al revistei, Dragoș Vărșăndan a stat de vorbă cu Ilie Năstase despre marketingul sportiv, iar Iulian Comănescu l-a intervievat pe Claudiu Oprea, Head of Production Antena Group, care a vorbit in exlusivitate pentru The Industry despre supershow-uri, concurență, gătit și metrou. Ce legătură este între toate aceste domenii, cititorii pot afla citind revista dedicată tuturor pasionaților de media.
The Industry este o platformă de opinie și analiză media la care contribuie voci pertinente din breaslă. Urmărind îndeaproape mișcările strategice, achizițiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii și evenimentele, revistă reunește informația esențială din industria media. Reamintim celor interesați că The Industry poate fi procurata prin abonament, iar detaliile se găsesc pe www.theindustry.ro