Vară cu un public de peste 9 milioane de telespectatori zilnici pentru Antene

Vară cu un public de peste 9 milioane de telespectatori zilnici pentru Antene

05/09/2016

Posturile diviziei TV Intact Media Group au fost urmărite, în vara care tocmai s-a încheiat, de peste 9 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național.

În luna august, Antenele au fost lider de piață pe intervalele Day Time (la nivelul publicului comercial), precum și Whole Day, Day Time și Access ( la nivel urban și national). 

În perioada cuprinsă între ianuarie – august 2016, Antenele ocupă locul întâi în topul preferințelor românilor din targetul 18-49 pe intervalele Morning și Day Time, în timp ce la nivel urban sunt lider de piață pe majoritatea intervalelor orare.

ANTENA 1

Postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România are creșteri ale cotei de piață în luna august, pe targetul 18-49, de 2% la nivelul întregii zile și de 3% în Prime Time, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Pe target național, evoluția cotei de piață este de 4% în Whole Day și 8% în Prime  Time.

Cele mai urmărite programe în luna august au fost finala dating show-ului  Mireasă pentru fiul meu, producțiile iUmor, Plasa de stele – Răzbunarea vedetelor, Splash și În puii mei.

Între 1 ianuarie și 31 august 2016, Antena 1 are, pe publicul comercial, o creștere de 5% în Prime Time și 7% pe intervalul Morning, comparativ cu primele opt luni ale lui 2015. Pe publicul urban,  creșterile cotei de piață sunt de 3% în Whole Day și de 5% în Prime Time, în timp ce la nivel național, se înregistrează o apreciere de 6% pe întreaga zi și 11% în Prime Time.

Postul TV este lider, în perioada menționată, pe intervalul Day Time( target 18-49) , precum și Day Time și Access, pe target urban și național.

Antena 1 a fost urmărită, de la începutul anului și până la finele lui august, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de peste 8 milioane de telespectatori.

A1- RO

ANTENA 3

Conduce clasamentul posturilor de știri din România în primele opt luni ale anului pe majoritatea intervalelor orare, printre care întreaga zi și Prime Time, la nivelul targetului 18+ Urban.

În lunile de vară, Antena 3 a fost urmărită de peste 3,6 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii august se numără  Sinteza Zilei,  Q&A, Exces de putere, Adevăruri ascunse și Subiectiv.

A3-Ro

ANTENA STARS

Singurul post TV din România dedicat mondenităților, Antena Stars, înregistrează o evoluție a cotei de piață de 3% în  Day Time și 30% în Access, pe targetul 18-49, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național, cele mai urmărite programe ale lunii august au fost Star News, Alege Dragostea, Star la mare fitză, Star matinal e pe val.

HAPPY CHANNEL

Postul dedicat femeilor are creșteri spectaculoase ale cotei de piață comparative cu anul trecut, atât în luna august cât și pe întreaga perioadă de vară.

Astfel, în august, Happy Channel își apreciază cota de piață pe majoritatea intervalelor orare, înregistrând un plus de 64% în Whole Day și 32% în Prime Time, iar în Morning își mărește de patru ori cota de piață, pe publicul 18-49, Femei, Urban.

Între 1 iunie și 31 august, Happy are creșteri ale cotei de piață de 73% pe Whole Day și  57% în Prime Time, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Cele mai urmărite programe în august au fost Prizoniera Dragostei, noua producție turcească Elif,  serialele Suits, Chemarea destinului și Partial legal.

Happy - Ro

ZU TV

Adresându-se tinerilor cu vârste cuprinse între 15 -34, Urban, ZU TV înregistrează, în primele opt luni ale anului, o creștere de 17% pe intervalul Access.

Cele mai urmărite emisiuni ale verii au fost Bobiceag și duba de artiști, ZU TV e hitul verii, ZU Music Mix, Most Wanted și ZUnrise.

Mai mult de șase milioane de români au văzut emisiunile Antenelor  de-a lungul verii, în Prime Time, timp de cel puțin un minut, la nivel național.  Intact mulțumeste publicului pentru susținere și loialitate, apreciind contribuția fiecărui român la aceste rezultate.

 

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Lunile analizata: August 2016/ 1 Iunie – 31 August 2016/1 Ianuarie – 31 August 2016

Perioadele cu care se face comparatie: August 2015/ 1 Iunie – 31 August 2015/ 1 Ianuarie – 31 August 2015