03/06/2014
Televiunile Grupului Intact sunt lider de audiență, în luna mai, pe majoritatea intervalelor orare în rândul publicului din mediul urban. De asemenea, audiențele Antenei 1, Antenei 3, Antenei Stars, Euforiei TV și Zu TV se înscriu pe o curbă puternic ascendentă, comparativ cu 2013, în ceea ce privește publicul comercial.
Luna mai, evoluție
Astfel, cele cinci posturi TV ale Grupului INTACT au fost lider de piață în luna mai în rândul publicului din întreg mediul urban pe intervalele:
Whole Day: + 2,5 puncte market share (23,9% IMG vs 20,5 % CME)
Day Time: + 3 puncte market share (25,3% IMG vs 14,4% CME)
Access: + 3.9 puncte market share (26,4% IMG vs 19% CME)
Late Fringe + 2,7 puncte market share (22,5% IMG vs 20% CME)
All Day: +2,6 puncte market share (24% IMG vs 20,7% CME)
Antenele și-au apreciat cota de piață pe toate intervalele orare în rândul publicului comercial, fiind lider absolut al pieței TV în Day Time, situându-se la o diferență considerabilă față de trustul concurent, CME.
Antenele,apreciere pe toate segmentele zilei mai 2014 vs aprilie 2014
În luna mai, televiziunile grupului Intact își măresc cota de piață pe toate intervalele orare comparativ cu luna precedentă, atât pe publicul urban cât și pe cel comercial.
Ianuarie – mai 2014 vs 2013, apreciere a cotei de piață
Antenele își consolidează poziția de lider în Whole Day, Day Time, Access, Late Fringe și All Day, unde domină categoric în clasamentul audiențelor. În plus, posturile IMG înregistrează creșteri ale cotei de piață pe toate intervalele orare, în rândul publicului comercial.
Și în primele cinci luni ale anului, conform audienței medii înregistrate în Day Time, în rândul publicului comercial, Antenele sunt lider absolut de audiență.
Performantele televiziunilor Intact Media Group în luna mai
Televiziunea de divertisment nr 1 din Romania, Antena 1, are nu doar cea mai însemnată divizie de vedete, dar și show-uri care captivează publicul.
În luna mai, pe primele locuri în topul audiențelor se găsesc producțiile Next Star, Te cunosc de undeva!, Serviciul Român de Comedie, România dansează și Junior Chef. În clasament figurează și emisiunile zilnice marca Observator, Acces direct, Mireasă pentru fiul meu sau Neatza cu Răzvan și Dani.
Antena 3
Cel mai puternic post de știri din România, Antena 3, nu este doar lider autoritar de audiență, ci înregistrează creșteri importante pe toate intervale zilei în rândul publicului cu vârste mai mari de 18 ani, în mai, comparativ cu aceeași lună a anului trecut.
În topul celor mai urmărite emisiuni marca Antena 3 se situează Sinteza Zilei, Ediție specială, În premieră, Q & A, România la vot, Punctul de întâlnire, Subiectiv sau La ordinea zilei. Știrile zilei se află de asemenea în clasament.
Antena Stars
Cele mai importante știri cu și despre vedete, tot ce se întâmplă zonă mondenă se vede live la Antena Stars. Audiențele sunt incomparabil mai mari în mai 2014 față de aceeași luna a anului trecut, înregistrînd creșteri pe toate intervalele zilei. Cele mai mari aprecieri se regăsesc în intervalele Morning, Day Time și Access.
În clasamentul audiențelor se află Agentul Vip, Dosarele Vip, Răi da’ buni, Star Zodiac, Asistentele, Star News, Refresh by Oana Turcu sau Dincolo de aparențe.
Euforia TV
Creșteri pe majoritatea intervalelor orare înregistrează și televiziunea destinată femeilor, Euforia TV. Emisiunile și serialele aflate pe primele locuri în topul audiențelor sunt Dr. House, Totul despre sex, Alice în lumea modei, Jocul dragostei, Prodanca și Reghe: Relații internaționale.
Zu TV
Cel mai nou lansat post TV al Grupului INTACT, ZU TV, câștigă public din zona 15-34. Cele mai tari concerte pot fi vizionate în exclusivitate la această televiziune. Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt Forza ZU, Premiile Grammy, Pop Profiles, Morning Zu, Zu kids on the Block și Popescu & Flick.
În top 10 televiziuni ale lunii mai, grupul Intact e prezent cu trei posturi: Antena 1, Antena 3 și Antena Stars. Intact mulțumește tuturor românilor pentru loialitate și pentru că aleg, într-un număr din ce în ce mai mare, să se uite la programele celor cinci televiziuni ale Grupului.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Arma Data