03/12/2012
Televiziunile Intact Media Group sunt, în clasamentul trusturilor, pe primul loc în ceea ce privește media audiențelor înregistrată în Whole Day (interval de măsurare 24 de ore) și în luna noiembrie.
Totodată, Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV și GSP TV au o cotă de piață mai mare decât posturile din principalul trust concurent, CME, pe mai multe intervale orare: IMG este lider și în Day Time (intervalul orar 10 -16), Access (interval orar 16 – 19) și Late Fringe (interval orar 23,00 – 02,00).
Cea mai mare diferență înregistrată de IMG comparativ cu CME este în Day Time, de 7,1%, interval orar în care se difuzează Observatorul orei 13,00 (prezentat de Oana Frigescu), cele două ediții ale show-ului Mireasă pentru fiul meu (Mirela Boureanu Vaida) de la Antena 1, iar, de la Antena 3, Previziunile zilei (Niels Schnecker și Sabina Iosub) și Se întâmplă în România (Maria Coman).
În Acces Prime-Time, emisiunile cu cea mai mare contribuție la leadership-ul IMG sunt Acces Direct (show prezentat de Simona Gherghe), care are o medie a cotei de piață în luna noiembrie de 18,6%, urmat de Observatorul orei 16,00, apoi Mireasă pentru fiul meu (Exit Show) – de la Antena 1, iar, de la Antena 3, 100 de minute (Alessandra Stoicescu) și Esențial (Alina Petrescu, Mihaela Barzila).
În Late Fringe, Show-urile cu cea mai mare cotă de piață înregistrată în luna noiembrie sunt Un show păcătos (Dan Capatos), cu 9,4% market share, urmat de În gura presei (Mircea Badea), 8 % market share și Panorama (Oana Stanciulescu).
Sursa: Kantar Media; Copyright ARMA Data SRL; Target: All Urban