02/09/2014
Ianuarie – august 2014 înseamnă pentru posturile TV ale Intact Media Group creșteri importante de audiență raportate la anii precedenți. De altfel, audiența fiecărui post în parte se înscrie pe o pantă ascendentă. Politica consecventă de programe adresată publicului are rezultate vizibile, la nivel de trust, dar și individual. Cota de piață a posturilor Intact a crescut cu 13% în Whole Day și cu 11% în Prime-Time, comparativ cu 2012.
Televiziunile principalului trust concurent, CME, înregistrează o scădere pe publicul comercial, atât în Whole Day, cât și în Prime-Time.
Televiziunea generalistă a Intact Media Group are o creștere de 3% in Whole Day comparativ cu 2013 și de 26% față de 2012. Și în Prime-Time, numărul telespectatorilor care urmăresc programele Antenei 1 este mai mare cu 5% față de 2013 și cu 24% raportat la 2012.
Antena 3
Televiziunea de știri a Intact își menține de ani de zile lidership-ul în rândul nișei din care face parte. Mai mult decât atât, Antena 3 se clasează în top trei televiziuni, înregistrând audiențe de post generalist. (Target 18+ Urban)
Antena Stars
Singura televiziune axată pe știri și talk-show-uri mondene, Antena Stars, prezintă cele mai mari creșteri de audiență ale unui post TV, în ianuarie – august 2014. Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2012, valoarea cotei de piață se apreciază cu 90% în Whole Day și cu 38% în Prime-Time.
Euforia TV
Televiziunea dedicată publicului feminin are o creștere de 18% în Whole Day comparativ cu 2012 și cu 63% față de ianuarie – august 2012. Euforia TV are cele mai mari creșteri față de posturile cu care concurează.
În cele opt luni care au trecut de la începutul lui 2014, televiziunile Intact au fost urmărite, timp de cel puțin un minut, de peste 10 milioane de români, la nivel Național, în Whole Day, și de peste șapte milioane în Prime-Time.
Vară 2014
Lunile de vară ale lui 2014 au adus aprecieri pentru televiziunile Intact Media Group și scăderi pentru posturile trustului concurent, atât pe publicul comercial, cât și pe All Urban.
Antena 1
Cele mai urmărite producții ale acestei perioade au fost „Poftiți pe la noi!”, „Splash!, Vedete la apă”, „Mireasă pentru fiul meu”, „Burlacița”, „Acces Direct”, „Te pui cu blondele”, „Un show păcătos”, precum și emisiunile marca Observator. Antena 1 are creșteri de 33% in Whole Day și de 41% in Prime-Time, comparativ cu aceeași perioada a lui 2012.
Antena 3
Este lider de audiență detașat și în iunie-iulie 2014 și înregistrează creșteri de aproximativ 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, atât în Whole Day, cât și în Prime-Time. „Sinteza Zilei”, „Q&A”, „Știri”, „Subiectiv”, „Punctul de întâlnire”, „În premieră” sunt câteva din emisiunile aflate în topul audienței Antena 3 în această vară.
Antena Stars
Menține același ritm de creștere accelerată în vara lui 2014. Cele mai vizionate show-uri ale Antenei Stars în această toamnă au fost „Agentul Vip”, „Asistentele”, „Răi da’ buni”, „Dosarele Vip” și „Test de fidelitate”.
Euforia TV
Cota de piață a postului dedicat femeilor independente, sofisticate, interesate de tot ce este nou s-a apreciat cu 33% în Whole Day și cu 29% în Prime-Time, comparativ cu vara lui 2012. “Totul despre sex”, “Private Practice”, “Dr House” sunt câteva dintre cele mai urmărite programe oferite de acest post.
Oferta de toamnă a televiziunilor Intact Media Group
Antena 1
În această toamnă va fi vorba de o nouă etapă în ceea ce privește experiența de televiziune, rezultat al unei strategii concepute în urmă cu câțiva ani. Este vorba de șase producții extraordinare de televiziune, formate proprii dar și mega formate internaționale, doar la Antena 1. În fiecare seară, în Prime-Time, românii vor putea urmări superlativul în materie de divertisment: „Next Star”, „X Factor”, „Te cunosc de undeva” și „Serviciul Roman de Comedie” sunt emisiuni iubite de telespectatori, care au înregistrat audiențe remarcabile. Două producții noi completează oferta de toamnă a Antenei 1: „Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor” și „Dansează printre vise”, având la bază unele dintre cele mai longevive și de success formate internaționale. Implementarea lor pe piața românească a însemnat o investiție importantă, care impune producției de divertisment noi standarde. Într-un top al investițiilor, România este a doua țară, ca investiție în echipament tehnic, după America, pentru realizarea “Hell’s Kitchen”. “Dansează printre vise” va fi transmisă in direct, dintr-un platou spectaculos: 12 vedete vor urca pe scena acestui megashow.
Antena 3
Singurul postul de știri din România afiliat CNN, care realizează audiențe de televiziune generalistă, continuă cu emisiunile zilnice, care dezbat cele mai importante subiecte ale zilei. „În premieră” revine în această toamnă cu un nou sezon, cu materiale excepționale. De altfel, pe 30 septembrie, echipa emisiunii, condusă de Carmen Avram, va fi prezentă la New York la Gala de decernare a International Emmy Awards.
Antena Stars
Dacă pe tot parcursul lui 2014, Antena Stars este postul de televiziune din România care a înregistrat cea mai mare creștere, din septembrie, stația propune o desfășurare de forțe fără precedent, aflată sub sloganul “Toamnă fără limite”. Consecvent cu politica sa de programe, postul va oferi în continuare, în timp real, cele mai noi știri în materie de showbiz, cele mai interesante talk-show-uri mondene, cu protagoniștii momentului. Prime-Time-ul va fi asigurat de doi moderatori de mare calibru, Mihai Morar și Cristian Brancu. Au avut loc investiții importante, astfel că, din această toamnă, fiecare emisiune se va desfașura în platouri noi. “După o vară nebună, îi provocăm pe români să ne fie alături într-o <<Toamnă fără limite>>. Mai multă informație, mai multă voie bună, mai mult spectacol, acestea sunt “armele” cu care am pornit la atac în ceea ce noi numim războiul de Stars-dependență”, a declarat Cristian Ionescu, Chanel Manager Antena Stars.
Euforia TV
Canalul favorit al femeilor moderne din România, Euforia TV își răsfață telespectatoarele cu o nouă serie de producții locale, dar și seriale cu milioane de fani în întreaga lume. Una dintre cele mai mari surprize ale toamnei este serialul eveniment “Downton Abbey”, al cărui prim sezon va fi difuzat în premieră pentru România, din 15 septembrie. Pentru aceeași zi este planificată lansarea sezonului șase din “Dr. House”. Euforia TV va avea haine noi și din punct de vedere graphic, pachetul nou fiind circumscris ideii de echilibru din viața femeii moderne. Prodanca și Reghe revin în această toamnă cu un nou sezon în care peripețiile celei mai nebune găști din România îi poartă pe meleaguri autohtone. Noua serie se va numi “Prodanca & Reghe: Fascinați de România”.
ZU TV
ZU TV se numără deja printre posturile cu o audiență ridicată în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani. ZUma, Forța Zu, Gala Premiilor Grammy, precum și emisiunile zilnice au deja, la câteva luni de la lansare, un public fidel. Popescu și Flick s-au întors deja din vacanță și și-au reînceput talk-show-ul și au, ca de obicei, cei mai cool artiști ai momentului. Tinerii se vor reîntalni cu „Smile TV”, „Omul străzii’, „Poliția muzicii”, „Adevăr și provocare”, „Featuring Dl Rimă”, „Topul Most Wanted”, precum și alte producții care s-au bucurat de succes.
Intact mulțumește publicului și partenerilor pentru susținere, apreciind rolul fiecăruia în atingerea acestor rezultate.
Sursa: Kantar Media