11/05/2012
Sustinerea tinerilor talentati reprezinta una dintre prioritatile Intact, iar joi seara, reprezentanti ai tuturor brandurilor Grupului au participat la un eveniment organizat pentru incurajarea unei studente cu reale aptitudini artistice care face deja parte din proiectul Primii 20. Este vorba de Eglatina Becheru care a scos la licitatie un tablou creatie proprie. Ofertele din partea oamenilor de comunicare din Grup au fost extrem de generoase.
Elena Prodan, PR Manager Antena 1, a licitat o sedinta foto profesionista, cu make up, hairstyling si o stire ampla pe a1.ro, site care nu mai are nevoie de nici o prezentare.
Andrei Cismaru, Social Media Manager Antena Group a propus sa viralizeze sedinta foto pe Facebook.
Euforia, reprezentata de Elena Stroe, Web Manager, a contraofertat imediat: “Noi licitam o expozitie online catre un target ca tine- femeie puternica, emancipata, cu pasiuni diverse. Tu esti o astfel de femeie in devenire.”
Brand manager Income Magazine, Dan Tudoroiu, i-a facut Eglantinei o propunere extreme de tentanta. “Iti ofer intreaga zona de business, prin cea mai noua platform Income pe care am lansat-o. 4000 de oameni cu venit de peste 1000 euro pe luna vor afla de pasiunea ta.”
Licitatia a fost castigata de INTACT MEDIA GROUP, care a oferit 500 de euro si un media plan de promovare pe toate mediile Intact.
La eveniment au participat si colegii Eglantinei din Primii 20, initiativa Intact Media Group, prin care sustine ideile si pasiunile a 20 de tineri de 20 de ani. Acesta a fost demarat la sfarsitul lui 2011, de ziua Intact, in mediul online pe www.primii20.ro, cei 20 de alesi fiind selectati din mai mult de peste 200 de aplicanti.