Divizia TV Intact Media Group, primul semestru 2017: creșteri în Prime Time pe toate segmentele de public

Divizia TV Intact Media Group, primul semestru 2017: creșteri în Prime Time pe toate segmentele de public

05/07/2017

Prima jumătate a anului se remarcă prin consolidarea cotei de piață a Antenelor în intervalul Prime-Time pe toate segmentele de public, respectiv 18-49, urban și național, față de aceeași perioadă a anului trecut. De altfel, posturile TV din Grup sunt în poziția de lider de piață pe target urban în intervalele Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe, precum și pe target național în intervalele Day Time si Access.

 

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, își consolidează cota de piață în Prime Time și Late Fringe în zona publicului comercial

  • În primul semestru al anului 2017, cota de piață se apreciază cu 5% în Prime Time și  15% în intervalul Late Fringe, în timp ce audiența crește cu 11% în Late Fringe, pe target-ul 18-49.
  • În topul producțiilor stației în luna iunie se află show-urile “Insula Iubirii” și “Te cunosc de undeva”.
  • Antena 1 a fost urmărită în prima jumătate a anului, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 7,5 milioane de telespectatori.

 

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, are creșteri importante ale cotei de piață în luna iunie.

Sunt înregistrate evoluții pe cele mai importante segmente orare, respectiv Prime Time (+12%) și Whole Day (+22%). Cea mai mare creștere este în intervalul Late Fringe, de 81%.

De altfel, segmentul Late Fringe își dublează cifrele de audiență  față de luna iunie a anului trecut, consolidându-se și în prima jumătate a anului, atât din punct de vedere share (25%), cât și rating (33%), comparativ cu primul semestru 2016.

Peste 3 milioane de telespectatori au urmărit Antena Stars în prima jumătate a anului, la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai urmărite programe ale stației în luna iunie au fost “Agenția VIP“, “Dincolo de aparențe”și serialul “Alege dragostea”.

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are în primul semestru al anului creșteri ale audienței (+20%) și ale cotei de piață (+25%) în intervalul Prime Time, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la nivelul publicului feminin 18-49 Urban. Cele mai urmărite programe ale stației în luna iunie au fost serialele “Elif”, “Elita societății”, “Sezonul cireșelor”, “Tată de fetiță”.

 

ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), își consolidează cota de piață în luna iunie pe segmentele Prime Time (17%) și Day Time (11%), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. ZU TV a captat atenția publicului cu show-uri precum “Forza ZU”, “Miezu”, “Most Wanted”.

 

Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în primul semestru al anului pe cele mai importante intervale orare, printre care Whole Day și Prime Time, înregistrând în același timp creșteri ale audienței și ale cotei de piață, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 6% pe parcursul întregii zile și tot cu 6% în prime time, în timp ce cota de piață crește cu 16% în Whole Day, si 12% în Prime Time, pe target-ul 18+, urban.

Mai mult, în prima jumătate a anului, Antena 3 are o evoluție a audienței și a cotei de piață pe toate intervalele orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Antena 3 a fost urmărită în luna iunie de 3.6 milioane de telespectatori în fiecare zi,la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni se numără “Subiectiv”, “Sinteza Zilei”, “Adevăruri Ascunse”, “Voi cu Voicu”, “Exces de putere”.

 

În prima jumătate a anului, diviza online a Grupului, Digital Antena Group,  se mentine  cu 3 site-uri în top 15 all-site-uri din România, clasamentul oficial al BRAT. Este vorba de a1.ro, spynews.ro și antena3.ro, care au fost constant și în topurile categoriilor din care fac parte. Site-ul Antenei 1, www.a1.ro, a fost lună de lună lider detașat pe categoria “divertisment”, surclasându-și efectiv competitorii protv.ro și kanald.ro, cu o audiență dublă față de aceștia lună de lună. A1.ro a fost, de altfel, singurul site al grupului prezent lunar în top 10 siteuri din .ro. SpyNews.ro este lider în ceea ce privește numărul de vizualizări lunare, depășind 30 de milioane de views în ultimele 3 luni. La capitolul site-uri de știri, www.antena3.ro a fost lună de lună în top 3 al categoriei Știri și analize, iar iar www.observator.tv a crescut constant luna de luna depasind pragul de 2 milioane de unici in iunie!

Canalele brandurilor și ale producțiilor din Grup sunt constant în topul celor mai vizualizate clipuri de pe Youtube, adunând fiecare sute de mii de subscriberi, iar paginile de Facebook livrează permanent conținut cu care publicul interacționează foarte bine.

AntenaPlay.ro a avut, la rândul său, o primă jumătate de an foarte bună,. Numărul abonamentelor este în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, iar pentru a doua parte a lui 2017 atentia se indreapta catre generarea de conținut special din show-urile Antena 1, conținut care nu este disponibil pe TV.

Peste 8,6 milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna iunie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 5,8 milioane.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere, oferind un mix complet de continut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de varsta si preferintele de consum

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Perioadele analizate: Ianuarie-Iunie 2017/ Iunie 2017

Perioadele cu care se face comparație: Ianuarie-Iunie 2016 / Iunie 2016