05/10/2015
Septembrie este, pentru televiziuni, semnul începerii grilei de toamna, când revin pe post principalele show-uri şi au loc mult-aşteptate premiere de emisiuni. Astfel, “Antenele” au câştigat, în prima luna a toamnei, intervalul “Prime-Time”, situându-se, după media audienţelor, pe primul loc în clasament (pe urban).
Divizia TV Intact Media Group
Antena 1
– Postul generalist al Intact Media Group conduce în Day Time clasamentul audienţelor, pe targetul comercial. Totodată, Antena 1 este lider de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional.
– La nivel Naţional, în luna septembrie, pe Whole Day, la Antena 1 s-au uitat, întreagă zi, timp de cel puţin un minut, 7.642.000 de români.
– “Poftiţi pe la noi: poftiţi de va iubiţi”, “X Factor” şi “Te cunosc de undeva” sunt cele mai urmărite emisiuni în luna septembrie, la Antena 1 (Target: 18 – 49 Urban).
– “Mireasă pentru fiul meu”, Acces direct, emisiunile marca “Observator”, Neatza cu Răzvan şi Dani, Un show păcătos sunt de asemenea în topul celor mai urmărite show-uri ale lunii.
Antena Stars
–Înregistrează creşteri pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
– Cea mai mare apreciere a cotei de piaţă comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut are loc în intervalul “Morning” – 35%, când este difuzată emisiunea “Star Matinal”.
– Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Răi da’ buni”, “Dosarele Vip” şi “Agentul Vip”.
Antena 3
– Cele mai urmărite emisiuni ale lunii septembrie au fost “În premieră”, “Sinteza zilei” şi “Punctul de întâlnire”.
– Postul de ştiri al Intact este lider pe nișă de audienţă pe toate intervalele orare, pe targetul 18+, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
– La nivel Naţional, în luna septembrie, în Whole Day, la Antena 3 s-au uitat, intreaga zi, timp de cel puţin un minut, 4.168.000 de români.
– În ultima săptămâna din septembrie, Antena 3 şi-a îmbunătăţit afinitatea comparativ cu săptămâna anterioară, după cum urmează: în Whole Day, la categoria 18+ AB Urban (manageri şi profesionişti), afinitatea a crescut cu 9%, ajungându-se la 161,8%.
Euforia TV
– Postul din divizia TV Intact dedicat femeilor a avut, în septembrie, o creştere de 78% a cotei de piaţă, în Prime-Time, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut
– Totodată, în Late Fringe, Euforia este lider de audienţă în rândul nişei din care face parte, situându-se peste AXN, Pro Cinema, Acasă sau Diva, pe targetul 18 – 49 femei Urban.
– Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna septembrie au fost serialele “Prizonieră dragostei”, “Curajul iubirii” şi “Friends”.
Zu TV
– Postul Intact Media Group dedicat tinerilor are creşteri de audienţă în Access şi Late Fringe, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut (+67%, respectiv 14%).
– Cele mai urmărite emisiuni în luna septembrie la Zu TV au fost: Zu Party Romanian Tour, Noaptea târziu se vede la Zu TV şi Forza Zu.
In medie, într-o zi obişnuită, 9.396.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în luna septemb rie 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 6.927.000 milioane telespectatori.
Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.