20/05/2014
Radio ZU – lider incontestabil al audiențelor în capitală
Radio ZU continuă să își mențină poziția de lider pe piața de radio din București. Rezultatele ultimului val de măsurători ale Studiului de Audienţă Radio de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi GfK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL realizat în perioada 13 ianuarie – 27 aprilie 2014 confirmă că Radio ZU este liderul absolut al audiențelor din București.
Postul de radio numărul 1 în București deține o cotă de piață de 12,4% și reprezintă prima alegere a 256.400 de ascultători. În ceea ce privește publicul comercial, ZU ocupă aceeași poziție. Cu o cotă de piață de 17%, radioul este ascultat de 189.300 de bucureșteni. Buzdugan, Morar și colegii lor au reușit să mențină poziția de lider a lui Radio ZU încă din prima zi de emisie.
La nivel urban, pe public comercial, Radio ZU se situează pe a doua poziție cu o cotă de piață de 12% și 789.500 de ascultători.
Pe plan național, 1.636.900 de români au Radio ZU alături de ei zilnic. Ei sunt cei îi dau forță acestui radio. Datorită lor, evenimentul Forza ZU s-a transformat în 4 ani în cel mai mare concert din România. Sâmbătă, 17 mai, Cluj Arena a fost umplută până la refuz de zeci de mii de oameni care au venit să cânte alături de cântăreții lor preferați. Peste 30 de trupe și artiști au făcut făcut să cânte la unison pe tot parcursul concertului Forza ZU.
Romantic FM, constant în preferințele bucureștenilor
Unul dintre cele mai longevive radiouri de la noi, Romantic FM își consolidează poziția în fm-ul bucureștean, cu o cotă de piață de 4.6%, potrivit acelaiuași val de măsurători.
Zilnic 94.800 de bucureșteni optează pentru oferta muzicală exclusivistă marca Romantic FM, ca un garant al stării de bine în zgomotul cotidian. Cu o obordare proprie a modului de a face radio, Romantic FM își pastrează originalitatea și stilul inconfundabil, poziționându-se ca un brand unic pe piața internă, apreciat de acelasi public premium, fidelizat în cei 20 de ani de emisie.