05/04/2017
Strategia de conținut a diviziei TV Intact Media Group a condus, în luna martie, la o apreciere a cotei de piață în intervalul prime-time, pe toate tipurile de public, după cum urmează:
La nivel urban și national, Antenele sunt lider de piață pe intervalele Day Time și Access.
Antena 1 își apreciază cota de piață în luna martie cu 12% în prime time și 31% în intervalul late fringe, în timp ce audiența crește cu 3% în Prime Time, respectiv 29% în Late Fringe.
Antena Stars își apreciază cota de piață cu 14% în intervalul Day Time, în timp ce Happy Channel are o evoluție de 9% în Prime Time și 10% în Access.
Antena 3 are creșteri ale cotei de piață pe toate intervalele orare, iar audiența se apreciază cu 6% în Day Time și 10% în Access.
9.5 milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna martie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time numărul acestora se ridică la 7 milioane.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizata: Martie 2017
Perioada cu care se face comparație: Martie 2016