03/12/2014
Intact Media Group comunică creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, atât în cele 11 luni ale anului 2014, cât şi în luna noiembrie separat. Aprecierile se înregistrează pe toate target-urile importante: publicul comercial, urban şi naţional. Cum fiecare post al Intact Media Group se adresează unui alt segment de public, politica de programe a fost construită pentru performanţă pe target-urile vizate: Antena 1 are creşteri importante în rândul publicului comercial, Antena Stars are cele mai mari aprecieri înregistrate în 2014 de un post de televiziune, Antena 3 conduce detaşat clasamentul audienţelor în rândul publicului de peste 18 ani din mediul urban, Euforia TV se adresează publicului feminin şi difuzează seriale cu o mare popularitate la nivel internaţional, iar ZU TV, post adresat publicului foarte tânăr, este lider pe intervale orare cheie.
Ianuarie- noiembrie 2014
Intact Media Group
– Trustul Intact înregistrează în perioada ianuarie-octombrie 2014 creșteri de audiență pe toate intervalele orare, raportat la publicul comercial, dar și în ceea ce privește targetul All Urban și Național.
– Audiențele televiziunilor CME, trustul concurent, scad pe toate intervalele orare și pe toate target-urile, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
– “Antenele” sunt lider de audiență în Day-Time pe publicul comercial, pe cinci intervale pe All Urban si pe patru – pe Național.
Antena 1
– În perioada ianuarie – octombrie 2014, Antena 1 a avut importante creșteri de audiență pe majoritatea intervalelor orare, în rândul publicului comercial. Postul generalist al Intact Media Group este lider absolut de audiență în Day Time şi conduce şi în Access pe target-urile National si All Urban.
Antena Stars
– Audienţele Antena Stars au şi în intervalul ianuarie – noiembrie 2014 un trend puternic ascendent; în Morning şi în Day Time, procentele de creştere sunt de peste 100%.
Euforia TV
Postul Intact Media Group destinat publicului feminin are aprecieri importante în perioada ianuarie-noiembrie 2014, pe majoritatea intervalelor orare. Cea mai mare creștere, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, se înregistrează în Day Time, respectiv +22%.
Antena 3
Postul de stiri al Intact Media Group îşi păstrează poziţia de lider detaşat de audienţă în rândul nişei din care face parte, pe toate intervalele orare. Mai mult decât atât, Antena 3 are cresteri importante de audienţă.
10.400.000 români au urmărit televiziunile Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel national, in primele unsprezece luni ale lui 2014. În aceeași perioadă menționată și pe același target, mesajul emisiunilor Antena 1 a ajuns la 8.724.00 romani și cel al Antena 3 – la 4.772.000 telespectatori.
Noiembrie 2014
Intact Media Group
– În luna noiembrie, “Antenele” au aprecieri de audienţă pe toate intervalele orare, pe toate target-urile importante, comparativ cu noiembrie 2013.
– Posturile de televiziune ale trustului Intact sunt lider de audienta în Morning, Day Time, Access si Late Fringe – pe publicul comercial – ; sunt lider de audienta pe intervale orare cheie – pe All Urban; conduc clasamentul in Whole Day, Day Time, Access si Late Fringe – la nivel naţional.
– Posturile principalului trust concurent, CME, înregistrează scăderi pe toate target-urile în noiembrie, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
Antena 1
– Antena 1 a oferit telespectatorilor săi megashow-uri de divertisment care s-au bucurat de atenţia publicului. “Te cunosc de undeva” si “X Factor” au fost show-urile care au avut cea mai mare audienţă în luna noiembrie, urmate de Hell’s Kitchen si Next Star.
– Show-urile zilnice – Neatza cu Răzvan şi Dani, Acces Direct, Un show Pacatos – precum şi emisiunile marca Observator au înregistrat creşteri comparativ cu anul trecut. Mai mult decât atât, Acces Direct a avut, pe 26 noiembrie, cele mai mari cifre din 2012 şi până în prezent. Producția a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga țară, cu un vârf de 2,7 milioane de persoane.
– Antena 1 este lider absolut de audienţă în Day Time, conduce clasamentul audienţelor şi in Acces şi în Late Night, în rândul publicului All Urban.
Antena Stars
Recordul în ceea ce privește creșterea cifrelor de audiență este deținut de Antena Stars și în special de programul care deschide grila zilnică, Star Matinal. În intervalul Morning, comparativ cu aceeași lună a anului trecut, aprecierea este de 171%, iar in Day Time audienţa s-a dublat. Creșterea record este generalizată la nivelul întregii grile de programe.
Euforia TV
Televiziunea destinată publicului feminin continuă oferta de seriale imbatabile. “Downton Abbey”, “Dr. House” precum şi serialele scandinave sau noul sezon care prezintă aventurile celei mai tari găști din România, Prodanca și Reghe, reprezintă doar o parte din oferta pentru luna noiembrie a anului 2014.
Antena 3
Antena 3 a avut o evoluţie spectaculoasă şi în luna noiembrie, păstrându-şi trend-ul ascendent al audienţelor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2013. In Whole Day, Antena 3 are o creştere a cotei de piaţă de 61%, in Prime-Time – de 66%, iar în Late Fringe de 79%, păstrându-şi poziţia de lider, pe toate intervalele orare, în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani. Alegerile prezidenţiale au adus un număr record de telespectatori Antenei 3, “Sinteza zilei”, “Ediţie specială”, Punctul de întâlnire, În premieră, La ordinea zilei sunt doar câteva dintre talk-show-urile cu audienţe de top.
ZU TV
Cel mai recent lansat post de televiziune din Antena Group, ZU TV, televiziunea dedicată tinerilor, este lider de audienţă în luna noiembrie, în rândul nişei din care face parte, pe două intervale orare, Access şi Late Fringe.
10.995.000 de români, număr in creştere faţă de luna octombrie, au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de peste 8 milioane telespectatori.