04/10/2016
Prima lună de toamnă a însemnat pentru divizia TV Intact Media Group performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și stațiile TV separat.
Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe majoritatea intervalelor orare, pe toate cele trei target-uri relevante:
Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale cotei de piață pe TOATE intervalele orare și pe TOATE target-urile în luna septembrie 2016.
Antena 1 a fost urmărită în luna septembrie , la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 7.5 milioane de telespectatori, în timp ce www.a1.ro a avut 4.656.255 de unici.
Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna septembrie pe cele mai importante intervale orare, printre care întreaga zi și Prime Time.
Antena 3 a fost urmărită de peste 3.6 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii septembrie se numără “Sinteza Zilei”, “Punctul de întâlnire”, “Adevăruri ascunse”, “Subiectiv” și “Exces de putere”.
În luna septembrie, www.antena3.ro a avut 3.965.514 de clienți unici.
Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna septembrie, de peste 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.
Cele mai vizionate programe ale primei luni de toamnă au fost “Star Special”, “Răi da’ buni”, “Star matinal e pe val”, “Agentul VIP” și “Star News”.
Happy Channel, postul dedicat femeilor, are creșteri spectaculoase ale cotei de piață comparativ cu anul trecut, atât în luna septembrie cât și pe întreaga perioadă de șapte luni de la lansare.
Înregistrează creșteri semnificative de audiență pe majoritatea intervalele orare, pe target-ul 18-49, Femei între care Whole Day (+73%,), Prime Time (+50%), precum și de aproximativ cinci ori mai mare pe parcursul dimineții. Cele mai urmărite programe ale stației au fost, în luna septembrie, “Prizoniera dragostei”, “Elif”, “Chemarea destinului” și “Fiorella, spune da!”.
ZU TV, postul TV care se adresează tinerilor (15-34 urban), înregistrează o creștere a cotei de piață de 120% pe intervalul morning.
Cele mai urmărite show-uri ale stației în luna septembrie au fost: Morning ZU, ZU TV e Hitul verii, Bobiceag și duba de artiști și Adevar&Provocare.Peste nouă milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, televiziunile Grupului Intact, în timp ce în primetime numărul se ridică la 6,7 milioane, pentru luna septembrie.
Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Septembrie 2016
Perioada cu care se face comparație: Septembrie 2015.