Antenele în primul trimestru al anului 2018: consolidări de audiență pe intervale importante

Antenele în primul trimestru al anului 2018: consolidări de audiență pe intervale importante

04/04/2018

Primul trimestru al noului an a adus Diviziei TV Intact Media Group creșteri ale audienței și cotei de piață pe segmente orare strategice, prin lansarea de noi producții in grilele de primăvară. Împreună, stațiile grupului își apreciază poziția în cursul dimineții și în intervalul Access, în care cota de piață are o evoluție pe target-ul comercial de 2%, respectiv 3% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

La nivel urban, Antenele conduc clasamentul audiențelor pe intervalele Day Time și Access, în timp ce pe target-ul național domină segmentul Access. O creștere a cotei de piață de 6% pe target-ul 18-49 este înregistrată, în luna martie, în intervalul Access.

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, urcă în primul trimestru al anului din punct de vedere al cifrelor de audiență și al cotei de piață pe intervale orare importante în zona publicului comercial.

Dacă audiența crește în Access cu 17%, cota de piață se consolidează în cursul dimineții cu 7%, cu 3% în Day Time și cu 16% în intervalul Access pe segmentul de public 18-49, comparativ cu primul trimestru al anului 2017.

Evoluții ale cotei de piață se înregistrează și la nivel urban (+ 6% morning/+2% daytime/ +8% Access) și național (+3% Morning/ +5% Access). De altfel, cota de piață se consolideaza ușor la nivelul întregii zile, pe target comercial și urban.

Cifrele lunii martie contribuie într-o măsură importantă la această consolidare. Din punct de vedere al audienței, intervalele Day Time și Access cresc cu 11%, respectiv 32% pe publicul comercial, față de aceeași perioadă a anului trecut. Cota de piață se apreciază la nivelul tuturor target-urilor pe intervalele Day Time și Access.

În topul producțiilor stației, în luna martie, se află show-ul “IUmor”, urmat de adventure race-ul “Asia Express”, serialul “ Fructul oprit” și jurnalul de știri “Observator 19”. Mai mult, la nivel național, emisiunea “Acces Direct” a fost liderul incontestabil în luna martie pe intervalul de difuzare (17-19), cu 91% leadership.

La nivelul întregii zile, Antena 1 a fost urmărită de aproape 8 milioane de telespectatori în luna martie, timp de cel puțin un minut. În mediul online, site-ul a1.ro a inregistrat 5.242.435 clienți unici.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna martie, de aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.

Cele mai vizionate programe ale postului au fost proaspăt lansata “Stăpânii vedetelor”, o emisiune dedicată animalelor celebrităților, “Refresh by Oana Turcu”, “Party like a Star” și “Star Matinal”.

Happy Channel, stația cu cele mai frumoase povești pentru publicul feminin, a fost urmărită, în luna martie, de peste 1,1 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.

Cele mai vizionate programe ale stației au fost serialele “Elif”, “A doua șansă”, “Inima orașului”, “Rădăcini”.

Antena 3 își menține poziția de lider în clasamentul posturilor de știri din România în primul trimestru al anului. Astfel, stația este lider în prime-time (19-24), dar și pe parcursul întregii zilei, la nivelul target-urilor 18+Urban, All Urban și 25-54 Urban.

În luna martie, Antena 3 a fost lider incontestabil in Prime Time pe patru target-uri ( 18+ Urban, Alll Urban, 18-49 Urban, 25-54 Urban), dar și la nivel de Whole Day, pe publicul 18+ Urban, All Urban și 25-54 Urban.

Antena 3 a fost urmărită de aproape 3,9 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național, în luna martie. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii se numără “ Voi cu Voicu”, “Adevăruri Ascunse”, Sinteza Zilei”, “În Premieră”. În clasamentul programelor de știri din luna martie, la nivelul publicului comercial, Antena 3 deține cele mai multe poziții, prima din top fiind ocupată de “ În premieră cu Carmen Avram”.

În mediul online, site-ul antena3.ro a inregistrat 3.296.273 de unici.

antena-3antena-3-lidership-martie-20189.8 milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în în primul trimestru al anului, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.2 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contribuția fiecărui telespectator la aceste rezultate.

Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Perioada analizată: Ianuarie-Martie 2018/ Martie 2018
Perioada cu care se face comparație: Ianuarie-Martie 2017/ Martie 2017