Antenele în februarie: creșteri pe publicul comercial

Antenele în februarie: creșteri pe publicul comercial

06/03/2018

Trei stații în top TV all stations, aprecieri de audiență pe target-ul 18-49 și cea mai urmarită televiziune de știri intr-o lună extrem de fierbinte din punct de vedere al evenimentelor – este sumarul unui februarie intens pentru divizia TV Intact Media Group. Împreună, stațiile grupului prezinta o evoluție în cursul dimineții și în intervalul Access, în care cota de piață are o ascensiune de 5%, respectiv 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

La nivel urban, Antenele conduc clasamentul audiențelor pe intervalele Day Time și Access, în timp ce pe target-ul național își revendică segmentul Access.

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe intervale orare importante în zona publicului comercial.

Astfel, în cursul dimineții audiența este în creștere cu 5%, în timp ce cota de piață are o evolutie de 15% pe segmentul de public 18-49. Intervalul Access se apreciază cu 19% din punct de vedere al audienței și cu 21% al cotei de piață.

Evoluții pe aceste segmente orare se înregistrează și la nivel urban (+ 12% morning/ +7% Access) și național ( +6% Morning/+1% Access).

Cota de piață se apreciază, de altfel, pe majoritatea intervalelor zilei la nivelul publicului comercial, printre care Whole Day și Day Time. În topul producțiilor stației, în luna februarie, se află noul sezon al show-ului “IUmor”, debutul producției “Asia Expres”, serialul “ Fructul oprit” și quiz show-ul “Guess my age”. Mai mult, la nivel național, emisiunea “Acces Direct” a fost leaderul incontestabil în luna februarie pe intervalul de difuzare (17-19), cu 100% leadership.

La nivelul întregii zile, Antena 1 a fost urmărită de 8,1 milioane de telespectatori în luna februarie, timp de cel puțin un minut. În mediul online, site-ul a1.ro a inregistrat 5.147.136 unici.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna februarie, de peste 3,2 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.

Față de luna februarie 2017, postul își apreciază audiența și cota de piață în intervalul Access cu 50%, respectiv 11% .

Cele mai vizionate programe ale postului au fost “ Refresh by Oana Turcu”, “Starchef, “Agenția VIP și “Dosarele VIP.

Happy Channel, stația cu cele mai frumoase povești pentru publicul feminin, a fost urmărită, în luna februarie, de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.

Cele mai vizionate programe ale stației au fost “ Intrusul”, “Elif”, “Rădăcini” și “A doua șansă”.

Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna februarie pe trei targeturi, fiind cea mai vizionată televiziune de știri la evenimente speciale. Astfel, stația este lider în prime-time (19-24), dar și pe parcursul întregii zile, la nivelul target-urilor 18+Urban, All Urban și 25-54 Urban.

În luna februarie, Antena 3 a fost urmărită de 4,2 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii se numără “Adevăruri Ascunse”, Sinteza Zilei,“Voi cu Voicu”, “Subiectiv”. În mediul online, site-ul antena3.ro a inregistrat 3.318.577 unici.

9.8 milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna februarie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.2 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.

Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Perioada analizată: Februarie 2018
Perioada cu care se face comparație: Februarie 2017