02/11/2016
Luna octombrie a adus diviziei TV Intact Media Group performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și fiecare dintre cele cinci stații TV.
Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe majoritatea intervalelor orare atât la nivel urban cât și național.
Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public (comercial, urban, național) în luna octombrie 2016
Antena 1 a fost urmărită în luna octombrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8.2 milioane de telespectatori.
Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna octombrie pe cele mai importante intervale orare, printre care Dimineața, Access și Prime – Time.
Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită de peste 3,7 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național și are o apreciere de audiență de 5% in intervalul Access. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii octombrie se numără Sinteza Zilei, Adevăruri ascunse, În premieră cu Carmen Avram, Subiectiv și Punctul de întâlnire.
Antena3.ro a avut 3.487.600 unici în luna octombrie.
Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna octombrie, de peste 3,2 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.
Cele mai vizionate programe au fost Capcana Seducției: Test de Fidelitate, Alege Dragostea, Agentul VIP și Răi da’ buni.
Happy Channel, postul dedicat femeilor, are creșteri spectaculoase ale audienței, dar și ale cotei de piață comparativ cu anul trecut, atât în luna octombrie, cât și pe întreaga perioadă de opt luni la lansare.
Comparativ cu luna octombrie a anului trecut, se înregistrează creșteri semnificative de audiență pe majoritatea intervalele orare, pe target-ul 18-49, Femei, postul dublându-și audiența în Whole Day și triplând-o în Prime Time. Alte aprecieri importante se înregistrează în Acess (+200%) și Day Time (100%). Cele mai urmărite programe ale stației au fost Prizoniera dragostei, Elif, Fiorella, spune da! și Chemarea Destinului.
ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), a fost în atenția publicului în luna octombrie cu show-uri precum: Most Wanted, Morning ZU, ZU Party Romanian Tour, ZU Trends, Bobiceag și duba de artiști.
Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Antena Digital, care ocupă două poziții în top 10 siteuri din online-ul românesc, cu a1.ro și spynews.ro. A1.ro este liderul site-urilor de divertisment din România, cu peste 5,6 milioane de vizitatori unici în luna octombrie, vizând primele locuri din clasamentul tuturor siteurilor din .ro.
Aproape zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna octombrie, televiziunile Grupului Intact. În prime time numărul acestora se ridică la 7,3 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Octombrie 2016
Perioada cu care se face comparație: Octombrie 2015.