Antenele, creșteri importante în prime time, pe toate segmentele de public, în luna februarie

Antenele, creșteri importante în prime time, pe toate segmentele de public, în luna februarie

03/03/2017

Luna februarie a adus diviziei TV Intact Media Group o evoluție a cotei de piață pe cel mai disputat și râvnit interval orar, anume prime time (19.00-23.00), pe toate segmentele de public măsurate oficial (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și stațiile TV individuale. Mai mult, Intact este singurul grup care arei trei posturi ( Antena 1, Antena 3 și Antena Stars) în top 10 stații TV la nivel national, in timp ce  in top 13 este prezent cu patru posturi ( celor de mai sus adăugându-se Happy Channel). 

Astfel:

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.

  • Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață importante în intervalul Prime Time (+ 11%).
  • Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day și PrimeTime. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna februarie 2016, se înregistrează în intervalul prime time (+6%).
  • Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe segmentele Whole Day, Day Time și Access, înregistrând creșteri, față de luna februarie 2016, în intervalele Prime Time (+7%) și Day Time (+2%).

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri importante ale audienței și ale cotei de piață în intervalul Prime Time, în zona publicului comercial:

Astfel, intervalul Prime Time, în care sunt difuzate cele mai mari producții ale postului, are o evoluție de 8% a cotei de piață și de 3% a audienței pe segmentul de public 18-49 U. Cota de piață se apreciază, de asemenea, și pe intervalul Late Fringe (+4%), pe care se difuzează noua emisiune Xtra Night Show. În topul producțiilor stației se află show-urile “Chefi la cuțite”( cu un leadership de 100% pe intervalul de difuzare), “Te cunosc de undeva”, urmate de “Next Star” și “Te pui cu blondele?”.

Antena 1 a fost urmărită în luna februarie 2017, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8.2 milioane de telespectatori.

Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna februarie pe intervale orare cheie, printre care cel mai important segment al zilei – Prime Time. Mai mult, se înregistrează creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe toate intervalele orare, comparativ cu luna februarie a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 11% în intervalul Prime Time și cu 10% de-a lungul întregii zile, în timp ce cota de piață crește cu 19% în Prime Time și 18% în Whole Day.

Antena 3 a fost urmărită de 4.7 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii februarie se numără  “Punctul de Intâlnire”, “Adevăruri Ascunse”, “Q&A”, Sinteza Zilei”, “Subiectiv”.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna februarie, de peste 3,2 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai vizionate programe au fost  “Răi da’ buni”, “Dincolo de aparențe”, “Agenția VIP” ,“Alege Dragostea”, “Star Chef”. În preajma evenimentelor dedicate Zilei Îndrăgostiţilor şi Zilei Femeii, Antena Stars a demarat campania „Când <<Te iubesc>> nu e de ajuns” invitându-și telespectatorii să îşi surprindă în cel mai original mod cu putinţă cea mai iubită femeie din viaţă lor.

Happy Channel, postul dedicat femeilor, are creșteri ale audienței (+60%) și ale cotei de piață (+80%) în intervalul Prime Time, comparativ cu a doua lună a anului trecut. Mai mult, cota de piata evoluează și pe segmentele Whole Day (+9%) și Access (+10%). Cele mai urmărite programe ale stației au fost “O poveste de iubire”,” Elif”, “Sezonul cireselor” “Gossip Girl”, “Downton Abbey”.

ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban) fost în atenția publicului cu show-uri precum: “ZU Party Romanian Tour”, “Miezu”, “Most wanted”, “ZU Music Mix”.

Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Digital Antena Group. Într-o lună plină de evenimente politice, A1.ro rămâne liderul siteur-ilor grupului Intact din punct de vedere al unicilor, cu aproape 4 milioane, fiind pe poziția a 10-a în clasamentul siteurilor din .ro. Observator.tv își continuă creșterea, atingând cea mai bună lună de la relansarea din decembrie. Spynews.ro și antena3.ro au performat bine, depășind 3 milioane de unici.

Peste zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna februarie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.6 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere și loialitate, apreciind contribuția fiecărui român la aceste rezultate.

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Luna analizată: Februarie 2017

Perioada cu care se face comparație: Februarie 2016