12/08/2014
Antena Group precizează că, spre deosebire de principalii săi competitori, este singura companie TV privată din România care a înregistrat profit în 2013, conform informațiilor publicate pe site-ul Ministerului Finanțelor. Cifra de afaceri a anului trecut s-a apreciat cu 18% față de anul precedent, cunoscând o nouă creștere de 10% în primele șase luni din 2014.
Toate planurile pe 2014 se derulează conform strategiei și angajamentelor asumate cu partenerii și furnizorii grupului. Poziția Antenei Group în piață este stabilă, fără probleme de natură financiară, compania susținându-și investițiile. Ca atare, pentru prima data pe piață televiziunilor din România, Antena 1 va avea, din toamnă, șase superproducții ce vor fi difuzate în Prime-Time. Este vorba de producții proprii, care se bucură deja de popularitate în rândul telespectatorilor români: Next Star și Serviciul Român de Comedie, dar și de super formate internaționale, cu milioane de fani la nivel mondial. Telespectatorii vor putea urmări din toamnă la Antena 1: X Factor, Hell’s Kitchen - Iadul Bucătarilor, Te cunosc de undeva! și Dancing With The Stars. De asemenea, au fost făcute investiții importante în aparatură de televiziune, necesară pentru producerea acestor show-uri. Antena Stars, Euforia TV, ZU TV, sunt, de asemenea, posturi profitabile, care vor avea noi show-uri și producții internaționale din această toamnă.
Rezultatele acestui an reprezintă o garanție a poziției de piață a televiziunilor din grup. În 2014, divizia TV Intact este lider în mediul urban. Antena Group, prin posturile sale de divertisment, are o creștere de 23% la nivelul publicului comercial în prime time față de 2012. Antena 1 își apreciază cu 22% cotă de piață în prime time, înregistrând, în iulie, creșteri pe toate intervalele orare. Antena Stars este postul cu cele mai importante creșteri de audiență, de peste 100% pe majoritatea segmentelor zilei. Euforia își apreciază cotă de piață pe publicul feminin comercial, iar ZU TV are o ascensiune rapidă pe piață canalelor muzicale
Speculațiile făcute de anumite posturi de televiziune privind situația financiară a televiziunilor Groupului sunt încă o dovadă a relei credințe și a faptului că există o campanie orchestrată împotrivă Intact Media Group.