De la apariția din 1993 a Antenei 1, divizia TV a Intact Media Group s-a dezvoltat organic și a creat nișe în rezonanță cu cerințele pieței. În contextul în care televiziunea rămâne cea mai importantă sursă de informație și divertisment pentru publicul român, portofoliul diviziei TV cuprinde brand-uri în zona generalistă si de divertisment (Antena 1), știri (Antena 3), femei (Happy Channel),monden (Antena Stars) și young (ZU TV).
Cu o acoperire națională, prin semnal terestru, cablu sau satelit și o emisie complet digitală, stațiile TV Intact Media Group au o audienta combinata de 21.8% din randul populatiei din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18–49 ani.
La lansarea sa în 1993, Antena 1 era o premieră pentru România. A fost primul demers investițional în zona televiziunii comerciale, bazat în totalitate pe un business privat local, românesc.
Pornită inițial ca o televiziune regională care emitea în București și în zonele din jurul capitalei, Antena 1 s-a dezvoltat spectaculos în cei peste 22 de ani de la lansare, devenind unul dintre cele mai iubite posturi de divertisment din Romania.
Antena 1 este quintesenta spectacolului de televiziune, cu formate originale si hituri international, precum: Next Star, Serifi de Romania, iUmor, In puii mei, Poftiti de va iubiti, X Factor, Te cunosc de undeva, Chefi la cutite, Insula Iubirii.
Antena 1 are cea mai mare familie de vedete si cea mai puternica echipa de productie din Romania. De asemenea, postul prezinta superlativul in formate TV spectaculoase avand cel mai mare numar de programe live pentru o televiziune generalist.
Prin toate programele sale, Antena 1 s-a dedicat divertimentului authentic romanesc, urmărind să nu lase indiferent publicul telespectator și să devină un „generator de emotii”, un partener important în viață fiecăruia dintre români.
Antena Stars, singurul post axat pe știri mondene, cu și despre vedetele din România, este un canal de nisa unic care prezinta noutatile si seteaza trendurile in peisajul monden autohton.
Antena Stars integreaza o structură de conținut unică în peisajul audio-vizual românesc prin: abordarea glam, inovatoare, obiectivă, fără compromisuri a peisajului monden; viața vedetelor, prezentată atât sub lumina reflectoarelor, cât și dincolo de această, într-un mod netratat de vreuna din stațiile existente. Programele live au o pondere covârșitoare în grila Antenei Stars: 14 ore/zi.
Structura de talk-show-uri zilnice live este susținută de cei mai avizați comentatori ai peisajului monden, într-un regim de interactivitate atât cu publicul din platou, cât și cu telespectatorii.
Programele-pilon ale grilei sunt susținute de prezentatori precum Cristian Brancu (cel mai experimentat comentator al zonei mondene), Mihai Morar (liderul indiscutabil al entertainment-ului din zonă radio și în topul popularității vedetelor din zona TV) sau Florentina Fântânaru (consacrată drept unul dintre cei mai buni realizatori de interviuri TV cu personalități) unanim recunoscuți ca lideri de opinie în ceea ce înseamnă tratarea peisajului monden.
În 2016, Euforia s-a transformat în Happy Channel, modificările fiind făcute atât la nivel vizual, cât și în structura de conținut a canalului. Happy Channel se adresează în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), cu oferte dedicate și întregii familii și se poziționează în zona televiziunilor militante – o abordare nouă pe piață media din România. Noul post de televiziune își propune nu doar să ofere telespectatoarelor producții de calitate, targetate pe dorințele și așteptările lor, ci și să le reprezinte cauzele și să militeze pentru ele.
La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producțiilor deja consacrate: “Dr. House”, “Downtown Abbey”, “Suits”, “Prizonieră dragostei”; totodata va aduce și seriale noi, producții sud-americane (marca Televisa), europene și seriale americane de renume. Una din marile noutăți pe care postul le pregătește din 8 martie este lansarea unei producții proprii, un reality-show experiment, un concept nou pentru piața TV din România și chiar din Europa.
ZU TV este cel mai dinamic și cool post, dedicat tinerilor optimiști și dornici de distracție. Această televiziune aduce o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experiență completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiștilor tineri și a muzicii bune și a reușit să strângă un număr record de public la evenimentele și pe platformele sale.
ZU TV difuzează cele mai importante evenimente muzicale internaționale, producții proprii destinate publicului tânăr și propulsează, alături de radio ZU, muzică de top. Particularizarea grilei de programe implică o serie de emisiuni cu subiecte de interes pentru universul tinerilor (emisiuni care au atât latură educativă și inspirațională cât și divertisment) – informații despre vedete și noutăți din culisele lumii muzicale, opțiuni de distracție, amuzament, biografii ale starurilor, istorie a genurilor muzicale.
Antena 3 este televiziunea specializată în știri lansată în 2005, bazându-se pe expertiza solidă a grupului Intact în zona publicistică si a furnizării de informație. In scurt timp de la lansare, prin campanii și evenimente memorabile (Cel mai mare steag din lume; Pe tricolor e scris Unire; Ziua Mihai Neșu; Finala Roland Garros 2014 sau Ziua Europei), anchete jurnalistice fără precedent, recunoașterea și susținerea valorilor românești, informațiile relevante oferite de cea mai bună echipă de jurnaliști din România, Antena 3 s-a transformat în cel mai urmărit post de știri din Romania. Antena 3 este alegerea numărul 1 a românilor la evenimentele importante si este singurul post de știri din Romania afiliat CNN International.
Antena 3 a câștigat numeroase premii si nominalizari pentru programele sale, atât în cadrul unor festivaluri internaționale precum Emmy, AIB Awards, Promax, New York Festival sau acordate de instituții locale precum Asociația Profesioniștilor de Televiziune din România.
Antena 3 oferă știri despre mediul de afaceri, decelează deciziile politice, dă imaginea de ansamblu a societății românești. Astfel, Antena 3 este televiziunea care te ajută să înțelegi contextul, avand ca valori echilibrul, profesionalismul și globalismul.