În 2016, Euforia s-a transformat în Happy Channel, modificările fiind făcute atât la nivel vizual, cât și în structura de conținut a canalului. Happy Channel se adresează în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), cu oferte dedicate și întregii familii și se poziționează în zona televiziunilor militante – o abordare nouă pe piață media din România. Noul post de televiziune își propune nu doar să ofere telespectatoarelor producții de calitate, targetate pe dorințele și așteptările lor, ci și să le reprezinte cauzele și să militeze pentru ele.
La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producțiilor deja consacrate: “Dr. House”, “Downtown Abbey”, “Suits”, “Prizonieră dragostei”; totodata va aduce și seriale noi, producții sud-americane (marca Televisa), europene și seriale americane de renume. Una din marile noutăți pe care postul le pregătește din 8 martie este lansarea unei producții proprii, un reality-show experiment, un concept nou pentru piața TV din România și chiar din Europa.
Lansare
7 martie 2016
Format
post generalist pentru femei
Acoperire
80% din populația României
cablu și DTH
Target
principal: femei 18-49 , urban, venituri și studii medii și superioare
Suits, Dr. House, My corazon es tuyo, Dreptul la fericire, Happy Day