12/02/2018
Antenele în prima lună a anului: 10 milioane de telespectatori*
Ianuarie 2018 a adus diviziei TV Intact Media Group aprecieri pe intervale orare cheie, precum și un public de 10 milioane de telespectatori la nivel național, de-a lungul întregii zile. Pe target comercial, stațiile grupului prezinta o evoluție în cursul dimineții, unde cota de piață are o ascensiune de 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
La nivel urban, Antenele conduc clasamentul audiențelor pe intervale importante, printre care Whole Day și Day Time. Mai mult, Intact este singurul grup care are trei posturi (Antena 1, Antena 3 și Antena Stars) in top 10 statii TV la nivel național.
Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață in intervalul primetime, în zona publicului comercial.
Astfel, intervalul Prime Time are o evolutie de 5% a cotei de piata si de 2% a audientei pe segmentul de public 18-49. Evoluții pe acest segment orar se înregistrează și la nivel urban (+5%) și național ( +5%).
Cota de piață se apreciază, de altfel, pe majoritatea intervalelor zilei la nivelul publicului comercial. În topul producțiilor stației, în luna ianuarie, se află show-urile “Poftiți pe la noi: poftiți în vacanță”, “ Guess my age” și serialul “ Fructul oprit”. Mai mult, emisiunea lui Nea Marin a fost cea mai urmarită producție de divertisment a lunii ianuarie pe segmentul comercial (o medie de 8,3% rtg), în timp ce “Acces direct” a fost lider la nivel național, cu o medie de 9,8 rtg.
La nivelul întregii zile, Antena 1 a fost urmărită de 8,3 milioane de telespectatori în luna ianuarie, timp de cel puțin un minut.”. În mediul online, site-ul a1.ro a inregistrat 5.181.656 unici.
*Ianuarie 2018, Whole Day, Target National, AvRch(000)
Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna ianuarie, de peste 3,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.
O prezență permanenta in top 10 stații TV din România, Antena Stars își apreciază cota de piață în cursul dimineții cu 21% fatâ de luna ianuarie 2017.Cele mai vizionate programe ale postului în prima lună a anului au fost “ Refresh by Oana
Turcu”, “Dosarele VIP’, “Agenția VIP, “vedetop” și “Răi da’ buni.”
Happy Channel, stația cu cele mai frumoase povești pentru publicul feminin, a fost urmărită, în luna ianuarie de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.
Cele mai urmărite programe ale stației au fost “ Intrusul”, “Rădăcini”, “Elif” și “Mom”.
Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna ianuarie pe intervale orare cheie, printre care whole day și primetime. Astfel, stația este lider în prime-time (19-24), la nivelul target-urilor 18+Urban, All Urban și 25-54 Urban. La nivelul întregii zile, Antena 3 este lider de audiență în timpul săptămânii ( luni-vineri), pe target-urile ante-menționate.
Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită de 4,4 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii februarie se numără “Adevăruri Ascunse”, Sinteza Zilei”, “Subiectiv”, “Voi cu Voicu”. Mai mult, Antena 3 are cel mai mare numar de emisiuni in topul producțiilor lunii all stations, pe toate target-urile. În mediul online, site-ul antena3.ro a inregistrat 4.151.062 unici.
Peste zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna ianuarie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.3 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Perioada analizată: Ianuarie 2018
Perioada cu care se face comparație: Ianuarie 2017