Creștere de 8% pe whole day și 7% în Prime Time pentru Antene în primul semestru al anului

Creștere de 8% pe whole day și 7% în Prime Time pentru Antene în primul semestru al anului

02/07/2015

Primul semestru al anului 2015 înseamnă pentru televiziunile din Intact Media Group un număr în creștere al telespectatorilor din publicul comercial comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, precum și primul loc în audiențe, pe target-urile cele mai importante.  Familia de posturi TV a Antenelor se adresează tuturor grupurilor importante de public, care împreună însumează  aproximativ 10 milioane de telespectatori  care urmăresc  în fiecare zi, timp de cel puțin un minut, programele oferite. Antena Group, entitatea care reunește televiziunile de divertisment  ale GrupuluI, continuă să investească puternic în conținut, pentru a păstra același ritm de atragere a telespectatorilor din publicul tânăr. Antena 3 rămâne liderul de necontestat al nișei de știri din care face parte,înregistrând cifre de audiență comparabile cu cele ale unei televiziuni generaliste.

Rezultate Intact Media Group ianuarie – iunie 2015 vs ianuarie – iunie 2014

  • Televiziunile Intact conduc în clasamentul audiențelor în Day Time și Access  în prima jumătate a anului și înregistrează creșteri de audiență pe toate intervalele orare.
  • Antenele sunt lider de audiență pe cinci intervale orare pe target-ul All Urban și pe patru intervale pe National, între care și Whole Day.
  • Cele mai mari creșteri ale audientei au loc în intervalul Morning.
  • Trustul concurent, CME, înregistrează scăderi de audiență în Morning, Access și Late Fringe, pe toate target-urile importante (Comercial, All Urban și National).

IMG_IAN_IUNIE_RO

Antena 1

  • Postul generalist al Intact Media Group are creșteri de audiență semnificative pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv whole day (5% ) și primetime (3%)
  • Este lider de audiență în Day Time, în rândul publicului comercial, în primul semestru al anului 2015, interval orar în care sunt transmise emisiunile marca “Observator”, precum și “Mireasă pentru fiul meu”. Conduce clasamentul audiențelor în Day Time și Access pe target-urile All Urban si National.
  • In luna iunie, cele mai urmărite emisiuni au fost “Poftiți pe la noi: poftiți și dăruiți”, cu o medie de 386 000 de telespectatori din publicul comercial, urmată de Next Star (295 000 de telespectatori) și Insula iubirii (294 000 de telespectatori).
  • De altfel, toate emisiunile zilnice ale Antenei 1 înregistrează audiențe de top – Neatza cu Răzvan și Dani, Acces Direct, Un show Pacatos sau producțiile marca Observator.

A1_ian_iun_JN_1pe2_RO

Antena Stars

  • Cota de piață a Antenei Stars continuă să crească pe toate intervalele orare, cea mai importanta apreciere fiind in Day Time, de 35 %.
  • Cele mai urmărite emisiuni în luna iunie ale acestui post au fost “Star Magazin Special”, “Vedetop”, “Răi da’ buni” și “Agentul VIP”.

A_stars_JN_1pe2_ian_Iun_RO

Antena 3

  • Rămâne liderul de necontestat al nișei de stiri și, mai mult decât atât, înregistrează creșteri de audiență pe toate intervalele orare, în rândul publicului 18+, în primul semestru al anului 2015, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului de stiri al Intact Media Group în luna iunie sunt “Sinteza zilei”, “Q&A” și “Exces de putere”.

A3_audiente_ian_iunie_RO

Euforia TV

  • Oferta Euforia TV s-a diversificat în primul semestru al lui 2015: telespectatoarele pot urmări, pe lângă celebrele producții americane “Dr. House”, “Revenge”, “Sex & The City”, serialele turcești “Legea pământului”, “Legământul” și “Curajul iubirii”.

ZU TV

  • Postul adresat tinerilor, este lider de audiență, în prima jumătate a anului 2015, în Late Fringe, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani.

ZUTV_iunie_EN

10.499.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în primele sase luni ale lui 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.723.000 milioane telespectatori.

IMG_OAMENI_sfertGSP_RO

 

(Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata SRL)