Divizia TV Intact Media Group – cele mai constistente creșteri de audiență în 2014

Divizia TV Intact Media Group – cele mai constistente creșteri de audiență în 2014

05/11/2014

Strategia de conținut a diviziei TV Intact Media Group se concretizează într-o cotă de piață în creștere, atât în primele zece luni ale anului, cât și în luna octombrie, comparativ cu 2013. Aprecierile consistente pe întreaga divizie , dar și pentru fiecare televiziune în parte situează Intact în vârful clasamentelor audiențelor pe intervale orare cheie. Concret, tendința ascendentă a coordonatelor de audiență este reliefată de câțiva ani, mai ales în ceea ce privește publicul comercial. Profilurile diverse ale televiziunilor Intact sunt gândite a atrage public divers, din toate sferele sociale, de la publicul matur, AB, la tinerii care au o întreagă platformă de comunicare la dispoziție, prin brandul ZU.

Ianuarie – Octombrie 2014

IMG_ian_oct_JN_fullpageRaportat la publicul comercial, trustul Intact înregistrează în perioada ianuarie-octombrie 2014 creșteri de audiență pe toate intervalele orare. Valori ascendente sunt înregistrate și în ceea ce privește targetul All Urban și Național. Audiențele televiziunilor CME, trustul concurent, scad pe toate intervalele orare și pe toate target-urile, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. “Antenele” sunt lider de audiență în Day-Time pe publicul comercial și pe patru intervale orare cheie, pe All Urban dar și pe Național: posturile Intact sunt pe primul loc în clasamentul trusturilor în Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe.

Antena 1

În perioada ianuarie – octombrie 2014, Antena 1 a avut importante creșteri de audiență pe majoritatea intervalelor orare, în rândul publicului comercial. Postul generalist al Intact Media Group este lider absolut de audiență în Day Time.

Antena 1 - evolutie ascendentaPe targetul All Urban și Național, Antena 1 conduce clasamentul în Day Time și Access.

Antena Stars

Singura televiziune axată pe știri și talk-show-uri mondene, Antena Stars, prezintă cele mai mari creșteri de audiență ale unui post TV, în ianuarie – octombrie 2014.

antena stars 1 bunEuforia TV

Postul destinat publicului feminin sofisticat, are aprecieri importante în perioada ianuarie-octombrie 2014, pe majoritatea intervalelor orare. Cea mai mare creștere, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, se înregistrează în Day Time, respectiv +33%. euforia

Antena 3

Postul de știri al Intact Media Group rămâne incontestabil liderul nișei de știri și înregistrează cele mai mari aprecieri ale cotei de piață ale unei televiziuni de știri, fapt ce o situează în topul stațiilor generaliste. De asemenea, postul condus de Mihai Gâdea are creșteri de audiențe pe toate intervalele orare, în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani.

A3_audiente_JN_1pe4_v2

În primele zece luni ale anului, 10.341.000 români au urmărit televiziunile Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel național. În aceeași perioadă menționată și pe același target, Antena 1 a avut 8.676.000 și Antena 3 a avut 4.709.000 telespectatori.

IMG_OAMENI_sfertGSP_ian_octOctombrie 2014

 Divizia TV Intact Media Group

La nivel de trust, “Antenele” au creșteri pe toate intervalele orare și pe toate target-urile în octombrie 2014, comparativ cu octombrie 2013. Posturile Intact sunt lider absolut de audiență în rândul publicului comercial în Day-Time, Access și Late Fringe. O performanță deosebită este ca, la nivelul publicului din întreg mediul urban, televiziunile Intact sunt lider de audiență pe toate intervalele orare și prezintă și aprecieri importante.

IMG_oct_JN_fullpageAntena 1

În luna octombrie, Antena 1 a oferit telespectatorilor săi mega-show-uri de divertisment seară de seară. “Hell’s Kitchen!”, “Serviciul Român de Comedie”, “Next Star”, “X Factor”, “Te cunosc de undeva”, “Dansează printre stele “ au fost urmărite de milioane de români. Emisiuni care se bucură de popularitate la nivel internațional sau producții proprii, dorite de telespectatori, au reprezentat propunerea Antenei 1 pentru aceasta toamnă, alături de Acces direct, Neatza cu Răzvan și Dani, Un show păcătos, Mireasă pentru fiul meu, Observator. Antena 1 este lider absolut de audiență pe intervalele Access, Day Time și Late Fringe în luna octombrie. De asemenea, comparativ cu aceeași lună a anului 2013, Antena 1 a avut creșteri de audiență pe majoritatea intervalelor orare pe publicul comercial.

A1_oct_JN_1pe2Antena Stars

Indiscutabil, recordul în ceea ce privește creșterea cifrelor de audiență este deținut de Antena Stars și în special de programul care deschide grila zilnică, Star Matinal. În intervalul Morning, comparativ cu aceeași lună a anului trecut, aprecierea este de 233%. Creșterea record este generalizată la nivelul întregii grile de programe, în linie cu direcția conceptuală a sezonului “Toamnă fara limite”.

antena stars 2 bunEuforia TV

Televiziunea destinată publicului feminin continuă oferta de seriale imbatabile. De la premiera absolută “Downton Abbey”, una dintre cele mai apreciate producții la nivel mondial, sau un nou sezon din Dr. House, până la noutățile absolute precum serialele scandinave și noul sezon care prezintă aventurile celei mai tari găști din România, Prodanca și Reghe, oferta Euforia reunește în fața ecranelor un public feminin sofisticat.

Antena 3

Postul de știri al Intact Media Group are creșteri de audiență absolut remarcabile, prin coordonate de rating și market share comparabile cu cele înregistrate de o televiziune generalistă. De asemenea, Antena 3 își confirmă încă o dată statutul de televiziune preferată de români în momentele importante ale națiunii. În Prime-Time, pe targetul 18+ Urban, Antena 3 înregistrează o creștere de 63%, în Access de 74% și în Late Fringe de 61%, comparativ cu aceeași lună a anului trecut. Televiziunea condusă de Mihai Gâdea rămâne liderul absolut pe nișa de știri din România.

antena 3 3ZU TV

Postul intrat cel mai recent în divizia TV Intact, ZU TV, este deja lider de audiență în rândul nișei din care face parte, pe intervalul dimineții.

zu tv

 

 

 

 

În luna octombrie, 10.407.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel național. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de aproape 8 milioane telespectatori.

IMG_OAMENI_sfertGSP_OCTRelevanța Antenelor a fost probată și în ziua primului tur de scrutin pentru alegerile prezidențiale, când atât Antena 3, individual, cât și întreaga divizie TV Intact au fost lider de piață pe toate intervalele, pe toate tipurile de public. Doar în prime-time, Antenele au avut 30% cotă de piață, aproape dublu față de televiziunile grupului concurent.