Intact Media Group demareaza campania „E timpul romanilor”

Intact Media Group demareaza campania „E timpul romanilor”

25/04/2012

Timp de 20 de ani, Intact Media Group s-a dezvoltat organic alaturi de romani si pentru romani, impunind adevarate repere media. Anul acesta, Intact Media Group lanseaza campania „E timpul romanilor”, propunindu-si sa sprijine valorile profunde si perene cu ajutorul mijloacelor moderne de comunicare.

Animat de valori puternice, autenticitate-constanta-relevanta, Intact Media Group a promovat intotdeauna spiritul romanesc, de la continutul bazat pe idei originale, cu caracter local, pana la resurse si filosofia de business, care a sustinut economia romaneasca.

Intact Media Group a demonstrat ca poate fi lider de piata plecind de la o idee cu specific romanesc. Campanii si actiuni precum Miscarea de rezistenta, Lasati-ma sa invat, Ziua Cartilor Deschise, Existam pentru ca rezistam, Apele trec – Romania ramane au reusit sa creeze si sa intretina solidaritatea publicului in jurul ideilor si valorilor autentice promovate.

Campania „E timpul romanilor” se va derula pe parcursul intregului an, beneficiind de suportul tuturor platformelor media ale grupului si traducindu-se in spatiu editorial sau de promovare, precum si intr-o serie de proiecte speciale.

Campania are un partener de nadejde in Muzeul National al Taranului Roman, o colaborare fireasca pentru un asemenea tip de proiect, care are in plan un sondaj national, programe dedicate sau evenimente speciale.

Primul eveniment a avut loc seara trecuta, cand in ciuda ploii, familia si prietenii Intact s-au adunat cu mic cu mare pentru a celebra a treia zi de Pasti. Gradina Muzeului Taranului Roman a vibrat de energia si voia buna a oaspetilor.

Mirela Boureanu Vaida a creat inca de la inceput o atmosfera relaxata si a condus publicul prin periplul artistic si culinar specific unor zone cu traditie. Bucatarese neaose au ademenit participantii cu aromele ispititoare ale mancarii gatite. Ceaunul cu mamaliga, tocanita de corompei si borsul moldovenesc au fost atractiile serii. Taraful de la Marsa si copiii talentati de la Fundatia Dan Voiculescu au incantat cu vocea, dansul dar si portul popular specific.

Cei mai iscusiti si indrazneti au incercat talentul in arta mestesugului: au lucrat bratari din piele cu multa migala, au modelat vase din lut si am pictat icoane pe sticla.

Atmosfera de sarbatoare, bucatele alese si bucuria de a fi impreuna au facut ca seara trecuta sa fie una foarte reusita.

Peste zece milioane de romani citesc, privesc, asculta sau acceseaza platformele Intact Media Group. Zi de zi, ora de ora, clipa de clipa. Si numarul lor creste, iar timpul lor vine…
E un timp in care tot mai multi romani afla adevaruri trecute sub tacere.
E un timp in care tot mai multi romani isi descopera constiinta si isi inteleg menirea.
E un timp in care sufletul romanesc redevine Intact.