02/12/2013
Luna noiembrie a însemnat pentru televiziunile Intact o creștere importantă a publicului comercial, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2012. Mega show-urile transmise de Antena 1, producțiile proprii, emisiunile mondene dar și gen reality au atras creșteri importante ale audienței în rândul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. De asemenea, talk – show-urile Antenei 3, producțiile Antenei 2, Euforia TV și GSP TV au contribuit la înregistrarea acestui rezultat. Cele mai mari creșteri se observă în intervalul Day Time și Morning, cu 2,8 puncte de market share, respectiv 2,7.
Creșteri pe toate intervalele orare s-au înregistrat și în rândul publicului din întreg mediul urban, unde posturile Grupului Intact dețin supremația în Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe. Față de anul trecut, Antena1 a câștigat 27.000 telespectatori .
Comparativ cu luna precedentă a anului 2013, “Antenele” și-au consolidat poziția de lider în audiențe, în rândul publicului din întreg mediul urban. “Mireasă pentru fiul meu”, reality prezentat de Mirela Boureanu Vaida, a fost și în luna noiembrie lider de audiență într-o majoritatea covârșitoare a edițiilor. Producțiile marca Observator au contribuit de asemenea la înregistrarea unei cote de piață de 23,2%, cu nouă puncte de market share mai mult decât trustul concurent.
Show-ul Acces direct, prezentat de Simona Gherghe, unde sunt discutate cele mai “fierbinți” subiecte mondene, a ajutat și în luna noiembrie la situarea televiziunilor Intact pe primul loc în topul audiențelor. Înacest interval orar, au contribuit la înregistrarea unor cifre de top și Știrile Antenei 3, precum și talk-show-ul Alessandrei Stoicescu, “100 de minute”.
Emisiunea lui Dan Capatos, “Un show păcătos” și-a pus amprenta pe serile românilor, producția Antenei 1 fiind, de cele mai multe ori, pe primul loc în preferințele românilor. “În gura presei” este, de asemenea, lider în rândul televiziunilor de știri.
Super show-uri internaționale precum X Factor, Top Chef, Te cunosc de undeva!, producții proprii precum “Next Star”, celebrul talk-show “Sinteza zilei”, emisiuni mondene cum ar fi “Răi da buni” sau “Agentul VIP”, dar și show-ul Euforia TV, “Prodanca și Reghe, afaceri de familie” au contat decisiv pentru înregistrarea unor medii de audiență în Whole Day a Intact Media Group superioară grupului concurrent.
(Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata)