02/10/2013
Luna septembrie, care marchează revenirea în forță a emisiunilor în grila televiziunilor trustului INTACT, a adus o creștere semnificativă a cotei de market share în rândul publicului comercial, pe majoritatea intervalelor orare importante. O apreciere importantă poate fi găsită în Prime-Time, unde creșterea cotei de piață este de 2,7 puncte, explicabilă prin debutul în forță a marilor show-uri ale Antenei 1, reîntoarcerea talk-show-urilor Antenei 3, a show-urilor mondene marca Antena 2 și transmiterea de către Euforia TV a serialului “Revenge”. Prin comparație, trustul concurent a înregistrat scăderi a cotei de piață pe toate intervalele orare, comparativ cu luna august.
Performanțe deosebite de audiență se înregistrează și în ceea ce privește publicul care locuiește în mediul urban: “Antenele” își consolidează și în luna septembrie poziția de lider pe cele mai multe dintre intervalele orare, în timp ce televiziunile trustului CME, din care face parte Pro TV, au înregistrat scăderi. Posturile INTACT conduc detașat clasamentul trusturilor pe intervalul Whole Day, dar și în Day Time, Access sau Late Fringe.
În Whole Day, în luna septembrie, Antena 1 preia primul loc în topul audiențelor
O altă performanță a Antenei 1 în luna septembrie este poziția 1 în clasamentul audiențelor pe Whole Day (interval de măsurare 24 de ore), în rândul targetului All Urban. Din data de 2 septembrie, la Antena 1 au revenit pe micile ecrane show-urile zilnice – Acces Direct, Un show păcătos, Neatza cu Răzvan și Dani, dar și Mireasă pentru fiul meu. Apoi, au intrat pe rând, fie show-urile preferate ale publicului telespectator, aflate într-un nou sezon, cum ar fi Next Star, Te cunosc de undeva și X Factor, dar și, în premieră, IComedy, emisiune care a fost lider de audientă la fiecare ediție. În luna octombrie, Antena 1 pregătește două noi lansări, Totul e permis și Top Chef.
Comparativ cu ianuarie – septembrie 2012, în aceeași perioadă a anului 2013, televiziunile INTACT înregistrează creșteri pe toate intervalele orare, la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Cea mai mare creștere se înregistrează în Late Fringe, în segmentul orar în care sunt transmise Un show păcătos la Antena 1, În gura presei la Antena 3, Telefonul de la miezul nopții la Antena 2 și Doctor House la Euforia TV.
Intact Media Group include televiziunile Antena1, Antena2, Antena3, Euforia și GSPTV , având un public de peste 6 milioane de oameni zilnic, doar pe zona TV.